Veckans träning v8

Vinnande koncept att planera innan fungerar än så länge, så varför sluta. Dags för planering inför kommande vecka!
 
Är för övrigt inne på dag 1 av vecka 3 med min PT Anna (www.trendotraning.se). Fungerar så bra så. Viktmässigt så har jag under de två första veckorna tappar 2,3 kg, inte dåligt alls om jag får säga det själv. Jag har också lärt mig massor! Fått upp suget för träning i gymmet och lyckats planera min kost riktigt bra... Så nu är det bara att fokusera de två sista veckorna också!!
 
Mån: TRX m Moomin
Tis: Spinning m Malin
Ons: Gym - kondis m Mags
Tors: Gym - styrka m Mags
Fre: Spinning m Moomin
Lör: -
Sön: Gym - styrka m Johan
 
Finns vissa osäkerhetsmoment i denna planering, men på ett ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0