Sammanfattning v8

Sportlovsveckan här på schlätta är slut, kan väl inte säga att jag hade så mycket sportlov alls. Jag sportade, men inte något mer "vintrigt" än vanligt, utan mest klassiskt häng på gym :) Längtar till våren när man kan göra mer utomhusaktiviteter (jaja, klart man kan göra dem nu men det lockar mig inte lika mycket!). Såhär ser iaf förra veckans träning ut
 
Mån: TRX 60 min
Tis: Spinning 60 min
Ons: Gym - styrka; axlar, triceps, rygg och core 60 min
Tors: Gym - kondis; crosstrainer och löpband 45 min
Fre: Spinning 60 min
Lör: VILA
Sön: Gym - styrka; ben, bröst, biceps och core 60 min + crosstrainer 30 min
 
Kroppen känns pigg och stark (eller ja just idag har jag träningsvärk i framsida lår), vilket känns jättebra! Så jag fortsätter ett tag till :)
 
Vågen då? Minus 1,1. Inte dumt alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0