Veckans träning v40.

Oj det är 1 oktober nu! Jösses vad tiden har gått fort sedan semestern :) I vilket fall, ni vet vad som gäller när det är ny vecka. Dags för lite reflextion ang tidigare veckas träning och fundering kring nya veckan. Förra veckan var ju en riktig jobbvecka så träningen hanns inte med att prioritera alltid därför är jag lite extra nöjd att jag ändå hann med ett zumba-, spinning och easy linepass. Sedan den sköna yogahelgen var precis det jag behövde.
 
Nu till kommande veckas:
 
Mån: Easyline Core m Anne
Tis: -
Ons: Cykel RPM m Anne
Tors: EasyLine Core m Magnus
Fre: Cykel m Magnus
Lör: -
Sön: -
 
Helgen blir helt träningsfri för min del för då tänkte jag bege mig till Stockholm och istället titta en himla massa nära andra tränar eller rättare sagt har match. Systersönerna har massa basketmatcher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0