Pepparkaksfil.

Jag vet, nu börjar det nästan kännas som jag har en julblogg. Allt handlar om mitt julbak eller andra "juliga" saker man kan äta :) Varför det blivit såhär tror jag för att jag är så julpepp iår. Har liksom längtat till helgen som kommer när jag får ställa ditt adventbelysningen. Men detta pepp så kommer ju också en hel del julprodukter som finns.
 
I vilket fall, tillbaka till rubriken. Senast jag var och handlade såg jag denna produkt i hyllan. För mig att jag köpte det förra året också, dock mindes jag inte smaken så jag testade igen. Får godkänt! Ganska fräsch smak ändå, tror det var citron i också. Efter lite googlande fick jag se att det även ska finnas pepparkaksyoghurt från samma märke. Kanske borde letas upp också :) Här kan ni läsa lite mer om produkterna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0