Bra start på fredagen!

Idag började jag dagen med att ha ett möte och äta hotellfrukost. Me like, kan vi ju säga :) Hotellet var Best Western här i Linköping och jag blev riktigt imponerad. Jag tillhör ju dem som gärna går ut och äter hotellfrukost fast jag inte bott på hotellet, därmed har jag testat en hel del både i Lkpg men även i andra städer...
 
Första gången jag testade detta hotell här i stan och som sagt riktigt imponerad. Fanns allt det klassiska med yoghurt m tillbehör, smörgåsar med pålägg, småvarmt men det extra var egengjord smoothie, möjligheten att pressa sin egna juice, helt fantastiskt goda frökex mm.. Tyvärr blev jag lite för mätt för att orka prova allt, men det är väl positivt en anledning att gå dit igen ;)
 
Så detta får bli dagens tips!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0