Vitamin Well med stevia.

Jag är då inget jättefan av kolsyrade drycker, kan bli sugen på det ibland men oftast föredrar jag saker utan bubblor. När jag vill lyxa till det brukar jag därför köpa Vitamin well, oftast Reload med citron/lime. Underbart god  och helt i min smak. Sedan en tid tillbaka har jag sett att det också finn en varitant med stevia som då har noll kolhydrater. Jag var ju tvungen att testa och tog såklart citron/lime.

Mitt omdöme: Njae, finns någon bismak jag inte gillar speciellt mycket. Kanske kan man vänja sig vid den, men tror nog jag kommer stanna vid den "vanliga". Jag tycker dock det är bra att de börjat använda stevia i saker istället för massa kemiskt framställda sötningsmedel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0