Sammanfattning veckans träning v18.

Jag går lite på avvänjning!

Varför? För att träningen för mig blivit till något som mest tar på psyket, jag älskar att träna men är det så att jag inte har tränat har jag alltid känt mig dålig och haft dåligt samvete. Därför så jobbar jag nu på att få en bra relation till träningen där jag får en lagom stor träningsdos och uppskattar den träningen jag gör och inte suckar över den träningen jag inte gjort. Så denna vecka har det faktiskt bara blivit ett pass på gymmet. Onsdagens 60 min TRX Intervall och vet ni vad, jag är ändå nöjd med veckan! För jag håller mitt löfte till mig själv och får in vardagsmotion i form av cykel eller promenad varje dag. Känns jättebra i både kropp och själ. Så nu ska jag sakta men säkert öka på gympassen, för jag saknar den hårda träningen det gör jag. Håller vi tummarna för att jag kan hålla denna bra distans till min träningen även i fortsättningen :)

Det har blivit en del cykling och en hel del kilometer runt ån:

Promenad: 25.7 km
Cykling: 16 km

Men klart man vill gå runt ån när vädret är såhär (Bilden tog jag under dagens promenad):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0