Kesella Citrus.

Äntligen så har denna produkt kommit till butik. Jag har verkligen sett fram emot den då jag gillar kesella och citrus var för sig, känns ju då som kombinationen måste bli helt fantastik!

Så vad tyckte jag? Tyvärr så blev jag inte alls övertygad, inget fel på den men inte alls så fantastisk som jag föreställt mig den. Tyckte det var ganska lite citrussmak. Kan tänka mig att kanske ha den till fruktsallad eller med något annat men som enbart blev det ganska tråkig smak. Då tycker jag faktiskt det är godare med naturell smak med några bär. Tror faktiskt jag ska testa att göra egen citruskesella, blanda själv helt enkelt. Brukar ju göra en limekesella när jag gjort amerikanska pannkakor som är helt fantastisk god.. Ja, så får det bli :)

Så tyvärr Arla, denna gång tycker jag nog inte det blev någon succe. Men ni kan vara lugna, jag kommer såklart fortsätta äta er kesella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0