Sammanfattning träning v1.

Årets första vecka är snart slut och dags för årets första sammanfattning av veckans träning. Då jag bestämde mig för att testa ett till gym så blev det en del mer träning än planerat, men det kan ju aldrig vara negativt. Jag kommer inte skriva ut Let's Kick It-utmaningen då jag ägnat mig åt den hela veckan, ibland fler kilometer än andra dagar.

Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Zumba 60 min
Torsdag: Zumba 60 min
Fredag: Forza/Mage 60 min + Zumba 60 min
Lördag: Coreboll 60 min
Söndag: Sh'Bam 45 min

Sammanfattning: 345 min träning

Bra start på det nya året, nu fortsätter vi resten av året :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt, mycket bra start får jag säga!



SV: Åh, vad spännande! Hoppas det kommer gå bra för dig :)

2012-01-08 @ 21:27:04
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0