Sammanfattning träning v7.

Nystartsveckan efter förkylningen tycker jag ändå gått helt okej. Mest lycklig var jag nog i torsdags efter spinningpasset. Ojoj vad härligt det kändes i kroppen :)

Mån: Yoga 60 min + Zumba 60 min
Tis: TRX 30 min
Ons: -
Tors: Spinning 75 min
Fre: -
Lör: -
Sön: Kondition (intervall) 30 min + Styrka 15 min

Sammanlagt blev det 270 min.

En helt okej blandning mellan kondition och styrka tycker jag ändå. Enda jag är lite besviken på mig själv det är just det där att ta mig till gymmet och inte ha ett pass. Min plan var ju att köra crosstrainer i onsdags och så PT-passet i fredags. Men icke, hade ingen motivation till dem alls. Nu klagar jag inte på mig själv att det blev för lite tärning, för fem pass får man ändå vara nöjd med... Men men...

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Den veckan skall du vara helnöjd med. =)

2012-02-20 @ 07:38:02
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0