Veckans träning v 34

Jag är på god väg till att få in de fyra pass i veckan som känns bra för både kropp och själ! Blev tre pass förra veckan men det är ytterligare ett från veckan innan så vad säger ni, denna veckan gäller det! :)

Planeringen ser iaf ut såhär:

Mån eller tis: löptur
Ons: -
Tors: EasyLine m M
Fre: Spinning m M
Lör: TRX m A
Sön: Spinning m A

Jag vet jag vet, lite för mkt mot slutet o lite för lite i början.. Men så blir det helt enkelt vissa veckor. Ibland får man inte allt man vill. Löpturen är inne på tredje veckan till försök på den, får väl se hur det går. Tyvärr är jag skeptiskt, men jag får mina ryck så jag säger inte blankt nej iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0