Fisk-spa

När jag var på Mallis (jag lovar det kommer komma lite inlägg kring den resan också) så gick jag förbi ett ställe som hade fiskar som käkade på fötterna. Jag tror kanske inte det är det mest effektiva sättet om man vill få babylena fötter, stod att man skulle ta flera behandlingar för att få bästa effekt. Utan jag ville mer prova hur det kändes när små fiskar äter på dina fötter.

Haha var en speciell känsla, konstigaste var nog faktiskt mest när de simma mellan tårna och när man skulle lyfta upp fötterna, man trodde liksom att någon skulle sitta kvar. Kittlade litegrann, men inte så farligt och då är jag ganska kittlig...

Skoj grej att testa, men jag tror jag håller mig till vanlig fotvård. Men får ni möjlighet att testa det så gör det, för det är ganska skog grej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0