Sammanfattning veckans träning v14.

Söndag och sammanfattningsdags. Bestämde precis att denna vecka är avklarad träningsmässigt :)

Måndag: Spinning 60 min
Tisdag: TRX 30 min
Onsdag: TRX 60 min
Torsdag: Vila
Fredag: Vattenträning 45 min
Lördag: TRX 60 min
Söndag: PW 65 min

Sammanfattning: 320 min

Helt klart godkänt! Väldigt mycket effektiv träning har det blivit också. Tuff med kroppen har känts stark, sen får jag erkänna att en molande träningsvärk har suttit i större delen av veckan. Mycket nöjd är jag absolut. Ni undrar kanske vart jag har gränsen mellan träning och vardagsmotion och den är när jag är ombytt till träningskläder helt enkelt :)

Imorgon är det ny vecka och jag ska rida på denna träningslycka jag känner just nu!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ingen dum träningsvecka alls du haft! =)



Keep on the god work!=)

2012-04-09 @ 11:03:50
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0