Sammanfattning träning v17.

Söndagkväll och sammanfattningsdags. Jag visste redan när veckan började att tiden för träning var knapp då den var fullproppad med så mycket annat. Så planeringen var ganska lugn. Enda jag egentligen missade var tisdagens och den valde jag bort, kanske inte så smart att gå o träna precis när du är nytatuerad o du går omkring med plast på den. Så det var dumt planerat. Har dock klarat veckans minuter med råge då jag igår var på Zumbaeventet och stod och skakade i 5 h. Sen har jag klarat min egna utmaning att om jag inte har något gymträning, ja då måste jag ägna mig åt någon vardagsmotion i form av cykla eller promenera och det har jag klirrat!

Måndag: Cykling
Tisdag: Cykling
Onsdag: Gym 60 min (axlar, triceps, biceps, rumpa, bröst och mage) + cykling
Torsdag: Cykling
Fredag: Cykling
Lördag: Zumbaevent 300 min
Söndag: Vattengympa 45 min + promenad 7,1 km

Sammafattning: 405 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0