Proteinpulver.

Köpte ju hem ett nytt proteinpulver för några dagar sedan. Främsta syftet med den var att ha i t ex smoothies för att göra dem mer mättande. En tanke fanns även att kunna dricka en ren proteinshake t ex efter en sen kvällsträning. I morse skulle jag iväg tidigt på jobb. Ni som känner mig vet att jag gärna sover så länge det bara går och sen gör mig iordning i raketfart. Kände att då jag redan skulle iväg innan sju så var det bäst att få något i magen, en proteinshake! Så jag blandade med vatten o skaka.. Smaken? Urkburk! Nej nej föll mig verkligen inte i smaken.. Så det får nog bli som tanken var, tillskott i andra grejer för mättnaden. Någon som har något tips på nåt proteinpulver som smakar lite gott? Kanske blir godare om man blandar med mjölk? Ska tillägga att i t ex min favvosmoothie så smakar den jättegott och jag står mig riktigt länge på den!



Summering: I tex smoothies är den toppen, själv med vatten.. njae!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0