V20 i träning

Denna vecka tänkte jag testa ett annat upplägg. Att inte i början lägga upp ett mål att jobba efter utan att köra veckan och i slutet utvärdera hur det gick. Detta för att se om träningen kommit in naturligt eller om jag fortfarande måste sätta upp mål i förväg för att pusha mig!

Utvärdering på söndag, då får vi se om taktiken var bra eller dålig :)

Annars upptäckte jag en väldigt trevlig grej igår. Provade ett par gamla byxor som är två storlekar mindre än ett par som jag köpte för två månader sedan. De gamla byxorna passade. De nya har tyvärr blivit alldeles för stora o sitter inte ett dugg snyggt. Tyvärr för att jag verkligen gillade byxorna, men positivt för att det blivit för stora och jag därför defintivt är på väg åt rätt håll med vikten!

Byxshopping får bli senare dock, jag är ju ändå en sån som gillar kjolar för det mesta!

Dags för Little Miss Busy att ta tag i dagen...

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Bra plan, lycka till :)



SV: Tack så hemskt mycket, vad snäll du är.

2011-05-17 @ 09:06:03
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Mallan

YAY, keep up the good work :D

2011-05-17 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0