Träning.

Förra veckan var ju enda målet att ha på mig träningskläder 4 ggr och röra på mig. Det fixade jag. Satt dock riktigt långt inne, sista träningen gjordes igår kväll. Sedan var kanske det inte den mest effektiva träningen, men jag rörde iaf på mig. Två löprundor och två powerwalks får jag iaf ge mig godkänt för.

Denna vecka ska jag effektivisera min träning lite mer. Fortfarande fyra pass som gäller och det ska jag fixa. Målet är också att inte lämna träningen till de sista dagarna :) Med det sagt så är jag idag anmäld till ett easyline core-pass. Blir mycket bra start på veckan! Hoppas även få kunna möte upp Moomin en morgon för lite gym. Löpningen ska även fortsättas med.. Håller tummen för att träningspeppen kommer mer o mer tillbaka.

Veckan innehåller en hel del kvällsaktiviteter. Gör inte så mycket för gymmet har så lite pass iaf som man vill gå på. Går på ett ikväll, sen får vi se om det hinns med något till. Löpningen är bra på de viset att den finns där, dygnet runt och man kan även anpassa tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0