Träningssammanfattning v 34.

Då veckan började med onda ljumskar och oinspiration för att träna så blev det en relativt lugn vecka.

Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Zumba 60 min + Löpning 30 min
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Piloxing + Löpning 30 min
Söndag: Löpning 45 min

Lyckades få in löpning 3 ggr, dock inte alltför långa pass med körde ett intervall, en backe och en distans så en liten klapp på axeln får det bli iaf. Sen har det blivit en himla massa promenader och cykling så jag klarade mitt mål med 100 km i augustiutmaningen, jippi!!!! Imorn börjar ny vecka och nya tag :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh Piloxing hade jag velat testa!

2011-08-29 @ 08:46:33
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0