Hotellfrukost - Residens

I söndags när vi landat så åkte vi till Malmö för att sova en sista natt innan hemfärd mot Linkan. Okej att hotellen vi bott på innan Hilton och Westbury var lite mer fancy, men detta kändes då väldigt slitet. Efter två hotell med riktigt bra hotellfrukost var denna ganska trist, visst fanns mycket av de vanliga som yoghurt m tillbehör, lite småvarmt och smörgåsar med pålägg. Men nja, koncentrat juice och frukostfrallor har aldrig imponerat på mig...

Så tyvärr detta hotell skulle jag inte rekommendera.

Ps vi gick förbi savoy, då hamna jag mitt i vad jag tror var ryska bidraget i Eurovision!

Ps2 tror förresten detta inlägg får avsluta min dublinresa. Summa är att det var en jättehärlig stad och rekommenderar verkligen! Skulle gärna åka tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0