Sammanfattning v9

Förra veckan blev det mycket gym, men börjar trivas mer och mer där. Flexibelt på de viset att man inte behöver vara där någon speciell tid och kan hålla på så länge man vill. Dock kommer jag inte lämna gruppträningspassen, får för mkt inspiration på dem och pepp. Sånt gör att iaf jag tar i lite extra. Gillar dock att jag ändå gillar gym, bra som sagt om man är på resande fot (brukar ju se till att välja hotell med gym) och tiden inte riktigt är på ens sida. Känner mig så mer mer hemma där och har koll på vad jag kan göra för att få till ett ordentligt träningspass!
 
Såhär såg det iaf ut förra veckan
 
Mån: TRX 60 min
Tis: Spinning 75 min
Ons: Gym 70 min
Tors: Gym 50 min
Fre: Vila
Lör: Gym 70 min
Sön: Gym 70 min
 
Inte dåligt alls! Men det som var veckans träningsupplevelse det var nog i måndags på TRX:en när jag stod hela maglåten, TVÅ gånger. Tjoho! Jag har blivit starkare :)
 
Viktmässigt har det försvunnit 1,1 kg från kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0