Status PT-online.

Nu är jag inne på vecka 3 av 4 och jag mår toppen! Visst är det ett par tuffa fyra veckor men riktigt mycket träning (5-6 gg i veckan), man får tänka till med maten och visst skulle det vara så gott med ett glas rödvin. Men jag kommer fixa detta och det känns verkligen inte omöjligt, tvärtom faktiskt!!
 
Viktmässigt så har ju hittills 2,3 kg försvunnit under de första två veckorna.
 
Mätningen med måttband gör jag bara när alla fyra veckor gått så det får jag återkomma med då.
 
Träningsmässigt så orkar jag mer, märkte det i måndags t ex under trx:en. En övning där jag tidigare behövt gå ner på knä 2-3 ggr, klarade jag med bara 1 gång och det mest positiva var att jag inte kände att det var omöjligt att kunna stå hela utan att behöva gå ner alls!! Kroppen kändes också riktigt pigg och stark. Var likadant på gårdagens spinningpass, kroppen var pigg. Härlig känsla jag kan förmedla!!
 
Kosten går också som sagt riktigt bra. Kan fortfarande känna sug efter en macka, men det finns riktigt mycket bra recept på bröd utan vitt mjöl så det är inget stort problem. Är bara att man får baka lite ibland :) Jag har även hittat bra "snabbmat" att slänga ihop hemma som tex omelett. Så gott och man kan variera den en himla massa! Det som känns lite extra skönt också är att det känns helt okej att gå ut och käka, finns bra alternativ jag kan välja eller så kan man ändra snabbt där. Var likadant när jag var hemma hos min syster i helgen. Frågade henne om det varit krångligt att jag inte åt allt. Hade hon inte tyckt, hade knappt märkt det för att jag bytte bara ut ex pastan mot sallad och grönsaker, eller när de åt rester ja då slängde jag ihop en omelett. Det känns också skönt att man enkelt kan äta det man vill utan att känna sig krånglig.
 
Så avslutningsvis efter denna summering så kan jag verkligen rekommendera Anna som PT-online. Kolla in hennes sida www.trendotraning.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0