Söndag= träning * 2

Idag började jag dagen med att testa ett av de styrkepass jag fått från min pt. Kan säga att jag nästan ligger o kvider mig i soffan just nu i träningsvärk. Får man nog ge som ett riktigt gott betyg för ett bra träningspass!!

Efter träningen mötte jag upp Moomin för lite mässbesök. Träningsmässa! Var kul att gå omkring där, blev ett par inköp och en hel del vitaminbooster i form av provsmakningar av olika tillkost. Såg även Malin Ewerlöf en kortis o lite dansuppvisningar. Väldigt trevlig mässa, enda jag tyckte var lite skumt var att vissa utställare mer verkade vilja prata med varandra än oss besökare... Men sammanfattningen blir ändå att den får tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0