Hotellgym - Anglais

När jag kom till gymmet gick jag nästan direkt ner till hotellgymmet. Tyckte jag läst mig till att Anglais skulle ha större gym än Sergel Plaza där jag bodde senast. Oj vilken skillnad det var!! Här fanns det sex olika konditionsmaskiner, många fria vikter och styrkemaskiner, fitnessboll och tom en vipr samt vibrationensmaskin. Förutom träning fanns där en relaxavdelning o bubbelpool. Inte jättestort men ändock. Kondis stod på mitt träningsschema så det blev cykel, crosstrainer för min del. Tänkte dock få in styrkepasset imorgonbitti för att kunna ta en ledig träningskväll imorn:)

Supernöjd med detta hotellgym!! Sen är det väl inte på alla ställen man lyckas gå genom en populär stureplansbar, svettig som jag vet inte vad i träningskläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0