Efterfesten!

Idag har jag då fyllt 31 år. Fortfarande ingen åldersångest:) hur har jag firat då? Precis som jag tänkt i ett par år.

För när jag fyllde 29 då hade jag den så kallade förfesten. Lite mindre o i en hyrd lokal på gården. Maten fixade jag själv, men självklart var några utav de bästaste av alla vänner med:)

När jag fyllde 30 förra året var det dags för da party, festen! Hyrde in oss på en nattklubb här i stan, med mat, fantastiska Sofie o Malin som planerade och styrde upp kvällen för att avsluta allt med dans en bra bit in på natten. Då var ännu fler av mina vänner bjudna o även min syster o svåger var med. En fantastisk kväll som jag alltid kommer minnas med ett stort leende!

Så iår när jag fyller 31 då var det helt enkelt dags för efterfesten:) spenderade dagen på jobbet, med full rulle hela dagen. Tränade med Moomin, helt fantastiskt pass måste jag säga!! För att sen avsluta med ett bubbelbad och en kopp te i soffan...

Så jag är väldigt nöjd med alla dessa tre år av födelsedagsfirande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0