Inte helt...

.. Obefintlig!

Har faktiskt träningen i sommar varit:) när jag var i Halmstad så körde jag, Sis och A ett spinningpass. Testade Nordic Wellnes för första gången. Riktigt fint ställe med flera salar, många maskiner och rejält med utrymme.

Det som gjorde mig mest nyfiken var deras rum med Indoor Walking. Tyvärr kunde jag inte testa ett pass med det. Men var ett rum med maskiner som såg ut ungefär som crosstrainers. Körs alltså med instruktör!

Vi körde alltså spinning en morgon o var ett riktigt bra pass, med pulsband och tanken var hög puls större delen av passet. Genomsvett var bara förnamnet, men riktigt göttigt pass!

Måste köra mer spinning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0