Vilken helg!

Måndag igen och jag ser tillbaka på en helg med enbart trevliga händelser. Skulle faktiskt nästan kunna slå till på att jag lyckats få in några av de roligaste sakerna jag vet denna helg!
 
Helgen började med att jag gick och kollade hockey, okej ingen höjdarmatch alls, men känns gött att säsongen snart drar igång och jag är taggad för denna säsong. Lördagen började med ett otroligt svettigt TRX-pass (jajamensan träningsvärken satt som en smäck i främst axlarna igår) och avslutades med Lasse. Trodde inte jag skulle gå på konserten men lite fem i tolv där så bestämde jag mig och jag ångrar mig inte. Stå i Vidingsjö och sjunga med till låtar som funnits i mitt liv i evigheter det är lycka det. Mäktigt avslut och att jag somnade med ett leende på läpparna förstår nog de flesta. Igår körde jag lugna söndagen, men avslutade med bio. Jag älskar bio och Snabba Cash II var ju inte fy skam att avsluta en helg av härligheter med. LYCKA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0