Trött lår + motvind = oj oj oj .

Jag snöar ju in på vissa träningsformer, just nu är det då spinning som jag skrivit om tidigare. TRX ligger mig fortfarande extremt varmt om hjärtat men just nu slår nog spinning den lite lite lite, men det är tight :)
 
Igårkväll så körde jag och Malin ett riktigt grymt spinningpass. Grymt på två vis, grymt jobbigt men grymt roligt. Väldigt tuffa intervaller där det gällde att hålla koll på sin puls. Tycker det är extra roligt med pulsband, man får en bra koll på kroppen och sporras lite extra. Jaha, glad o lycklig la jag mig ju i soffan igår. Efter en lång dusch kanske jag ska tillägga, välbehövlig. Kroppen var trött!
 
Idag var det värre, ojojoj att kämpa med riktigt trötta lår i extrem motvind. Trodde ett tag att det kanske skulle gå snabbare att gå ut till bygget än cykla... Får se hur de där låren pallar med TRX:en ikväll haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0