Jag ber om ursäkt!

Detta är ingen blogg so inte ska ha några inlägg, tvärtom! Jag tycker det är skoj att skriva i min blogg osv. Tyvärr har den fallit ner i ett litet hål. Tiden är största boven. Haft alldeles för mycket på agendan, så hade jag lagt den tid jag vill lägga på bloggen då hade jag nog splittras pga stress. Tror inte ni vill det :) En andra anledning, som är ganska påverkande också är att min privata dator hemma inte mår så bra och mobilen är kass att blogga på. Men det ska jag fixa inom kort. Gissar på att jag köper nytt haha. Även tid kommer det snart finnas mer med, så håll ut.

Okej, jag som projektledare vill alltid ha en tidplan. Så då är det självklart att jag även måste ge er den. Lyckliga er, för tid kommer finnas mer redan imorgon. Kommer nämligen sitta på ett tåg då. Så imorgon kommer ni kunna läsa lite mer än det jag skrev för en vecka sen.

Ska jag köra lite teaser? Det kommer komma upp inlägg om en chokladkaka som var riktigt smarrig och samtidgt "lite mindre onyttig".

Sådär, då hörs vi imorn igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0