Nya övningar, jippi!

Igår var jag tillsammans med Moomin o Malin och körde TRX. Nya övningar, så skoj. Det är härligt att byta med jämna mellanrum mest för att utmana lite nya muskler i kroppen man knappt visste fanns. Annars kan jag säga att man aldrig kan bli fullärd och utmaningslös när det kommer till TRX. För när du börjat få kläm på en viss övning, ja då ligger utmaningen i att lägga mer kroppsvikt o göra den tyngre :)
 
Vilket fall var det dags för nya övningar, vissa kände man igen och vissa var nya. Det var ett par man kände igen en del av övningen men nu hade den fått ytterligare en twist. Kände redan under passet att det var mycket armar (gillar ju jag som har min lilla triceps-fetisch) och japp, det känner jag även idag. En redig träningsvärk sitter som en smäck i både triceps och biceps. Gött!
 
Ser fram emot nästa pass när man iaf fått lite kläm på övningarna o förhoppningsvis kan putsa ytterligare på sin teknik. Jag har sagt det förr men säger det igen, testa TRX otroligt bra träning om du frågar mig!
 
OBS! Om det var någon som trodde att detta var min arm så har ni fel fel fel ;)
 
Efter träning så bytte jag o Malin om till badkläder och gled i badet för lite blandning av bubbla, brottas och basta. Vi åkte även rutschkana, men det blev väl mest en skräckupplevelse då vi vurpa med "båten" i en tidig kurva o sen hoppas vi skulle ta oss ner utan att slå oss. Så vi förflyttades oss snabbt upp på en stilla "säl" för att guppa runt i vågbassängen o diskutera alla världsproblem.

Kommentarer
Postat av: Josefins utmaning

Kämpa på <3

2012-11-01 @ 12:20:42
URL: http://josefinsutmaning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0