Istället för...

Ja jag hade ju tänkt införskaffa mig en ny tvbänk i söndags när jag trängdes med typ en miljon (jaa minst) människor på IKEA. Efter att ha trängts en massa så förstod jag att den tv-bänk jag tänkt införskaffa mig var slut. Suck, vad luften liksom går ur en när man planerat o känner att äntligen. Aja, inte så mycket att göra åt. Skulle komma in ett par nya i vecka, så får väl köra på den gamla klyschan "den som väntar på något gott..."
 
Istället fick det bli en annan grej som stod på inköpslistan, en golvlampa! Jag är nöjd måste jag säga med resultatet. Nu är det bara ett litet bord sen är min läshörna klar :)

Kommentarer
Postat av: Josefins utmaning

Hej, hoppas allt är bra med dig ikväll! =)

2012-10-30 @ 21:20:56
URL: http://josefinsutmaning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0