Matlagningskväll

Igårkväll var jag för andra gången på en vecka på en matlagningskväll på en restaurang. Alltså att man går dit ett större sällskap 10-15 personer och sedan får man laga sin egna mat. Förra veckan fick vi laga 4 rätters på Tornet restaurang och igår var det 2rätters på Da Vinci.
 
Jag som inte tillhör den stora hängivna matlagningsskaran tycker det är riktigt skoj för jag får en del tips och får en del nya maträtter i bagaget som jag känner att jag kan hantera och laga till.
 
Tyvärr harj ag inga bilder från förra veckan men igår så lagade ett gäng till förrätten som var en bruschetta med mozzarella och tomat och mitt gäng lagade en fylld fläskfilé med grönsaker, potatis och tomatsås. Riktigt gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0