Träningslycka.

Ojoj vilken härlig kväll jag haft träningsmässigt. Och så mycket lycka som infunnit sig :)

Först ut var en halvtimme TRX. Inget nytt där, men den lilla extra lyckan kom när jag ändå orkade med en av övningarna helt fullt ut. Jag orkade lyfta det där sabla andra benet när de andra hängde i TRXen, övning? Plankan såklart! Inte hela 30 sekundrarna, men de där 10 gjorde mig skitglad i vilket fall. Jag närmar mig iaf!! Man känner lite att man nästan kan bestiga berg när man gör med ens en liten framgång. Peppad.

Sedan bytte jag träningsanläggning helt och begav mig med squashracket för atta möta en jobbarkompis i just squash. Så skoj och svettigt. Känner även där att jag utvecklats trots att jag inte kör det så ofta. Synd egentligen eftersom jag tycker det är riktigt skoj. Svettigt och en hel del skratt blev det.

Så med två riktigt bra träningspass i kroppen är jag bara glad. Mycket också för att jag faktiskt inte känner någon press angående träningen utan enbart lycka. TJOHO!!

Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Vilket träningspass! Squash är verkligen kul, tycker jag. Och jobbigt! Förstår att du blev träningslycklig av den träningen!

2012-05-09 @ 15:16:54
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0