Tisdag.

Idag har jag kört bara ben och en träningsvärk i baken, squashen vet allt vart den tar :) Detta är ingen väderblogg så jag ska inte börja diskutera en massa väder utan bara säga att jag njuter för fullt av att kl 8 på kvällen kunna gå omkring i linne och shorts o inte frysa. Kalas!

Jag gillar att ha ett jobb som ger en möjlighet till lite extra vardagsmotion, att ha möjlighet att cykla till möten är ju inte dumt alls. Sedan vi bytte kontorslokaler går det ibland nästan snabbare och enklare att ta cykeln istället för att krångla iväg med bilen. Ja, sen skulle det iofs underlätta att köra bil om man även hade en bil men det hör inte till saken ;)

Efter jobbet fick jag lyckan att hänga med MiniMo, vi körde outdoors hela tiden. Ja förutom när vi intog lite mat då :) Eskimåpuss på dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0