Status.

Ni som läst min blogg ett tag har säkert märkt att de senaste veckorna skrivits ganska lite om träning. Finns flera anledningar och en är att det inte blivit lika mycket träning som vanligt. Men känns faktiskt okej, jag har inte lagt av totalt utan tränar ett par gånger i veckan och rör på mig i största allmänhet med cykeln till jobbet och en hel del promenader. Känner väl kanske lite att jag ska få in lite mer träning och fokusera lite mer, men utan att bli så överdrivet och påfrestande som det blev ett tag. Vad tror ni om detta?

PS En annan anledning är för att jag gjort andra saker, umgåtts med vänner och som idag investerat i nytt soffbord och matta till vardagsrummet. Är mycket nöjd med resultatet!

PS2 Ni som följer min blogg för träningen, misströsta inte kommer snart igång ordentligt och en massa tips kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0