NYSTART!

Känns otroligt skönt att bestämma detta... Vilket ni säkert märkt har träningen nästintill försvunnit helt ur mitt liv. Inte haft motivation alls, kommit på bra anledningar till varför jag inte ska göra det och kommit på bra ursäkter. Tror dock att hade jag tvingat mig hade det bara känts jobbigt, nu känner jag däremot saknad. Saknaden av den underbara känslan man får av träning. Så nu är det andra bullar. Jag vill komma tillbaka till det jag hade för några veckor sedan, normal dos med träning inte det överdrivna jag många gånger haft... Mår så fantastiskt bra då!

Men nu ska vi inte se tillbaka utan endast blicka framåt, det är dit vi ska och ditt vi vill. Jag ser fram emot det. Gör en klassiker och tar måndag, alltså imorgon, som en nystartsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0