Njutningsfull ledig dag.

Efter en minst sagt hektiskt start på denna vecka, iallafall jobbmässigt. När jag gick hem igår kväll hade jag nämligen hunnit med 35 h arbete... Så denna "extra" lediga dag kom välbehövligt. Idag blev det dock ingen lång sovmorgon då jag redan vid halv åtta-tiden imorse mötte upp Mia för en härlig långpromenad, både kropp och själ fick sitt kan man väl sammanfatta det :) Sedan satte vi oss i solen på en uteservering för att inta lite frukost. Wow, underbart kan man bara sammanfatta det.

Efter ett par timmar ute på Tornby strosandes med mamsen utan några extrema inköp så hamna jag i soffan, såklart framför hockeyn ;) Och vet ni vad, jag har även hunnit med en liten eftermiddags lur. Yeah, så nu är det bara att tagga Tre Kronor snart!!


Mörk surdegssmörgås med kalkon, yoghurt med äpple och fröblandning samt en liten chai latte på sojamjölk, där har ni min frukost jag intog på en solig uteservering imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0