Lkpg..

HA HA!

Det ägnade jag en del av gårdagens kväll åt. Linköping har fått en stand up-scen. Var inte första kvällen de körde och verkar som de kommer fortsätta till hösten, första torsdagen i varje månad tror jag det skulle bli. Kolla upp vetja!

Igår var det Anders Ankan Johansson som var huvudnumret, han supportades dock av ett par olika personer innan så hela showen pågick i två akter i 2,5 timme ungefär med med 25 min paus i mitten.

Kanske började lite segt och pausen i mitten kunde varit lite kortare annars måste jag ge tummen upp. Var roligt och kul att denna företeelse finns och faktiskt kommer fortsätta. Staden behöver lite sånt. Jag hade väldigt trevligt och skrattade en massa. Känns ju som det är det bästa betyget man kan få efter en sån kväll, mycket skratt helt enkelt. Ett gott skratt förlänger livet, kan det bli så mycket bättre? :)

LKPG HA HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0