Update.

Vilket ni märkt har det inte varit mycket aktivitet här alls. Finns en förklaring. Verkligen inte orkat. Senaste veckan har mitt huvud varit så blockerat med jobb att jag inte orkat med något annat. Jag har lagt allt annat åt sidan. Enda jag orkat och haft lust med har varit att vara själv och ligga på sofflocket. Orken har nog faktiskt inte varit värst, men att lusten till ett socialt liv varit bortblåst är värre. Nästan så jag undvikit att ha kontakt med folk faktiskt...

Ikväll är ett bra exempel. Jag hade sedan en vecka ungefär bestämt att jag skulle träffa några vänner. Efter jobbet kom jag hem och hoppades att de andra glömt bort det. När jag fick ett sms om vart vi skulle ses så undvek jag det. Lite "det som inte syns finns inte". Bestämde mig till sist att jag skulle gå iaf, kom väl dock en timme senare och då hade jag i flera timmar bollat alla ursäkter till varför jag inte skulle behöva gå. Men i vilket fall jag gick och jösses vad jag behövde det!! Tack Mia, Hanna o Sara för en trevlig kväll...

På grund av detta så har jag även skippat allt som heter träning. Inte orkat eller haft lust. Men nu är det snart helg, en helg som nog kommer bli precis det jag behöver. Så nu hoppas jag min lust och ork kommer tillbaka.

Så nu har jag sagt detta också. Nu ska det komma mer positiva inlägg här på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0