Träningslycka.

Ojojoj idag kom den tillbaka! Så härligt det känns, när den där träningsglädjen kommer tillbaka. När man längtar tills nästa träningspass. Det krävs ett par pass där man får tvinga sig till gymmet, men sen kommer det. Sen märker man tydligt att man varit ifrån träningen i två veckors tid. Flåset är inte som den borde och lite segare än vanligt det var allt kroppen. Men just nu gör det ingenting, för när knoppen känner glädjen över träningen då känner jag inget annat än lycka. För då kommer resten snart ifatt en :)

Idag blev det alltså ett TRX-pass. Förundras fortfarande över hur effektivt det är och hur mör i kroppen man känner sig trots att det bara pågår i en halvtimme. Jag hoppas jag stretchade ordentligt för annars kan jag nästan sätta en peng på att jag kommer ha kalasträningsvärk imorgon, främst i rumpan.

En annan sak som gjorde mig lite extra glad var att jag kände att nu ska jag köra lite fokus på bra mat. Känner att det blivit alldeles för mycket socker senaste tiden, inte bra. Kommer ett eget inlägg hur jag ska underlätta för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0