Squash & Malin!

Rubriken sammanfattar min fredag väldigt bra. Jag och Malin började vårt hängkväll tillsammans med att mötas på squashbanan. Jag fick se mig besegrad. Hon är duktig den där tösen. Jag avslutade dock på topp och det är det enda jag minns ;) Men något jag verkligen måste jobba på är mina servar, förlorar väldigt mycket poäng i dem och det är lite trist för det är ju alltid roligare, och mer svettigt, när man får slå några bollar. Men skoj det var det. Squash är verkligen något jag kan rekommendera. Och är det något som vill köra någon dag så säg till.

Efter detta blev det middag hemma hos mig. Köttbit med ugnsrostad sötpotatis och en sallad stod på menyn. Plus efterrätt som blev citronfromage. Riktigt gott och vi njöt för fullt under måltiden och låg lite halvt utslagna i soffan efteråt i halvt om halvt matkoma tror jag.

Ska man sammanfatta allt detta har jag haft en helt fantastisk fredagkväll och imorgon är det lördag och helgen är bara påbörjad. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0