Njutning incoming!

Åh så var det helg! Härligt värre säger jag bara. Vilket det nu har varit de två senaste månaderna har det varit full rulle på jobbet och tiden har flygit fram så känns det skönt med iaf två dagar med lite mer fritid. Ikväll ska det inte tränas heller, öma muskler från veckans träning ska få lite vila och istället så är det huvudet som ska stimuleras kulturellt. Ikväll är det dags för ännu en födelsedagspresent. Jag har fått biljett till kvällens föreställning av Cirkus Cirkör och efteråt blir det lite mat. Ska bli riktigt trevligt och jag ser fram emot en spännande kväll och trevligt sällskap i form av Sandra. Enda som oroar mig lite är eventuella motorsågar... Vilket många vet är jag sjukt rädd för motorsågar! Och förra gången jag såg Cirkus Cirkör så jonglerade en snubbe med just motorsågar. Gaaaaaaaaaaaaaaaaah, säger jag bara på den. INTE OKEJ i mitt tycke. Men denna gång är jag mer förberedd på det och kan förhoppningsvis blunda och hålla för öronen i tid. Nu ska jag inte tänka på det utan enbart tänka på vilken härlig kväll och fortsatt trevlig helg jag kommer ha. Njut mina vänner, njut. För det ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0