Dagens update helt enkelt!

Tillbaks i vardagen igen och då ska allt det där med tvätta, städa, laga mat och träna. De första tre flyter på och den sista, träna, den kommer sakta men säkert. Mitt största problem är främst att jag inte inte bokat i tid och därför inte kommit med de pass jag velat. Så nu håller vi tummarna på att jag imorgon kommer med det pass jag tänkt :)

Jag kommer hoppa över kategorin Veckans träning denna vecka utan kommer istället helt enkelt ha som mål att få till 3 träningspass. Och det ska jag se till att fixa!

Nu ska jag tvätta (när man är bortrest några dagar så går det åt en himla massa kläder, mer än när man är hemma känns det som!). Samtidigt så håller jag på att laga mat, den står nu i ugnen och väntar på att bli klar. Jag håller även på att förbereder lite inför veckan gällande lunchlådor. Ett gäng kycklingfiléer står i ugnen som ska kunna användas i främst smaskiga caesarsallader. En klassiker i min lunchlåda som alltid fungerar. Min mamma har flera gånger påpekat att jag verkar kunna äta caesarsallad varenda dag utan att tröttna och jo, det stämmer nog ;)

PS En annan grej som hör min vardag till är att blogga, så därför har det knåpats ihop här ett helt gäng inlägg som publiceras inom kort. Brukar ju lägga dem som tidsinställda för att det ska komma med jämna mellanrum, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0