Bättre än soffan iallafall.

Nu när humöret är på topp jämfört med förra veckan så är det fokus på träning. Vet hur mycket bättre jag mår av det. Anna o jag gav oss på ett TRX Intervall pass. Ojojoj, kroppen var inte på topp och konditionen kändes körd i botten. Får erkänna att jag kände mig närmare pensionär än jag gjort på mycket länge :)

Dock är känslan nu helt annorlunda. Kroppen är trött absolut och mör, men samtidigt en dusch senare och en väldigt god powersmoothie i magen så känns kroppen välförtjänt av soffhänget och alldeles strax sängdags.

Ska berätta mer om min goda "efter träning"-middag. Jag har väldigt svårt att äta mat för sent på kvällen och då tar jag mig en god smoothie som jag förstärker med proteinpulver. Dagens innehöll hallon, jordgubbar, kiwi, vanilijyoghurt, kesella, proteinpulver, färsk ingefära och en skvätt mjölk. Riktigt gott!

Så alla ni som tänker att ni inte har orken, tänk på det här.. Så jag brukar tänka när träningen bara känns rent ut sagt förjävlig. Hur mycket bättre det känns än om du bara skulle degat på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0