Zumba-glädje!

Nu vet jag någon som kommer bli lite avis efter att ha läst detta inlägg. Moomin det är du ;)

Idag körde jag nämligen ett zumbapass med Julia som instruktör. Tjoho vad skoj det var. Hon är helt klart en av mina favvointruktörer och man blir så glad. Hade nästan glömt hur jobbigt det kan vara också, var helt genomsvettig efteråt! Wohoo, detta måste jag absolut göra om snart.

PS Min dåliga närvaro här på bloggen har egentligen två anledningar:
1. Fotbollen :)
2. Massa vardagsmotion som vissa skulle kalla det i form av flyttning. I lördags hjälpte jag Lian o flytta o igår så var det mitt egna hem som fick sig en omflyttning i vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0