Utmanad.

Fick en utmaning av MalinIForm så det fick bli lite klurande. Så läs igenom svaren för att lära känna mig lite bättre :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag hade precis kommit hem till Sverige efter att ha pluggat i Frankrike en termin. Sökte jobb och fick i dessa dagar ett jobb på The BK Lounge, där jag träffade vänner för livet!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan hade jag precis påbörjat mitt första stora egna projekt på jobbet. Var en kul men intensiv period där jag lärde känna mycket folk i branschen. Annars var den ganska lik läget just nu. Planerade företagets skidresa och min egen 29 års födelsedagsfest...

3) FEM SNACKS DU GILLAR!

1. Mörk choklad
2. Salt & Vinägerchips
3. Nötter
4. Lösgodis
5. Morotstavar med dipp

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

1. Blinka lilla stjärna
2. Bä bä vita lamm
3. Staffan var en stalledräng
4. Jag hade en gång en båt
5. En kulen natt
(Jag är urusel på att kunna låttexter som ni märker :P)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

1. Köpa en bostad någonstans i Sverige och någonstans utomlands
2. Sätta in pengarna på ett konto som ger mig bra med ränta, som man kan leva på
3. Jobba mindre
4. Resa ännu mer först och främst till New York och Japan
5. Skänka pengar till saker som jag tycker är viktigt

6) FEM DÅLIGA VANOR

1. Ganska slarvig av mig privat
2. Tidsoptimist
3. Ute i sista sekund med saker
4. Tycker det är trist att städa
5. Uppe för sent om kvällarna

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

1. Träna
2. Gå på restaurang och bio
3. Resa
4. Umgås med nära o kära
5. Kolla på hockey

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

1. Gula kläder
2. Stilettklackar
3. Päls
4. Magkort tröja
5. Stringbikini

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

1. Mobilen
2. Datorn
3. Nya tvn
4. Mixern
5. Juicepress

Jag utmanar ingen speciell, men gör ni den får ni väldgt gärna skicka en kommentar så jag kan gå in o se vad ni svarade :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad kul att läsa :D

2012-01-10 @ 11:13:15
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: Haha, där är vi olika då för jag gillar absolut inte Zumba ;)

2012-01-10 @ 14:27:04
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0