Träningsvärken fortsätter..

De sägs ju att dag två oftast är lite värre och jo så är det för det mesta. Träningsvärken i rumpan kom som en smäck igår eftermiddag och idag så känns armar och axlar ytterligare ett snäpp! Men ojoj vad härligt det känns, jag klagar inte. Tvärtom så gör det mig mer peppad och upprymd. Längtar tills nästa träningspass (och kanske främst till nästa TRX pass!). 


Idag ska jag förresten bli med nytt gym är tanken. Kommer bli bra det. Ett bra kompliment till mitt nuvarande gym och sen att få möjlighet att träna för och med Pinglan ser jag som ytterst motiverande :) Vi ska förövrigt köra ett gympass redan ikväll.

I helgen blir det för övrigt ganska ordentligt med träning har jag tänkt. Tiden har inte riktigt funnits i veckan som gått så jag är faktiskt bara uppe i 2 träningspass hittills och ska ju enligt utmaningen få in 6 st, men det fixar jag. Är ju 3 dagar kvar :) Har ju lite fler minuter jägarvila som det ska stås i också plus att några fler armhävningar kan jag nog göra...

Avstämningen ser ut såhär just nu:

Veckans utmaningar:
- Avverka minst 6 träningspass under veckan (2/6)
- Byt ut två luncher/middagar mot vegetariska alternativ (2/2)
- Skriv en lista med 10 bra saker om dig själv och sätt upp den där du kan se den varje dag! Pågår
- Stå i jägarvila sammanlagt 20 minuter under veckan (1/20 min)
- Genomför så många armhävningar du bara kan under veckan, på knä eller på tå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0