Träningsvärk.

Den härliga känslan av träningsvärk finns i min kropp just nu. Två TRXpass på två dagar har sagt sitt. Intruktören sa att han själv känt mycket i rumpan iom de nya övningarna, han hade så rätt så. Rumpan känns, dock känner jag nog ännu mer i armar och axlar samt det där lilla suget i magen man alltid har efter ett bra genomfört TRXpass. Skulle väl kunna sammanfatta det med att kroppen känns precis som man vill efter ett par TRXpass. Konstigt det där egentligen att man kan känna sådan lycka över att hittat en träningsform som man bara älskar så. Jag vet jag vet, jag har sagt det förr och alla mina inlägg kring denna träningsform genomsyras nog av det men har ni inte testat det TESTA DET! Capisch?! ;)

För övrigt sitter jag just nu och dricker en stor mugg Chailatte te. I mina försök att piggna till lite, kände när jag vaknade imorse hur otroligt trött jag var och hade inte haft något emot att sova ett par timmar till. Men men bara kliva upp!

Bilden nedan har inte alltför mycket med inlägget att göra, men jag tycker det är kloka ord denna lilla elefant säger. Så läs, fundera och så kör vi :)

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Har aldrig testat denna fantastiska tre som många berömmer, tyvär har de ej det på mitt gym men har bara hört gott om det och att det ger resultat. =)

2012-01-19 @ 10:26:08
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0