Sammanfattning Let's Kick It v3.

Söndagar i januari betyder även sammanfattning hur månadens utmaning gått. Så här kommer den!

Veckans utmaningar:
- Avverka minst 6 träningspass under veckan (6/6)
- Byt ut två luncher/middagar mot vegetariska alternativ (2/2)
- Skriv en lista med 10 bra saker om dig själv och sätt upp den där du kan se den varje dag! (Den finns dock inte uppsatt men det ska fixas det med! Riktigt nyttigt att sitta o reflektera lite över saker som är bra med en själv, tyvärr är det inte alltid självklart...)
- Stå i jägarvila sammanlagt 20 minuter under veckan (9/20 min)
- Genomför så många armhävningar du bara kan under veckan, på knä eller på tå. (Jodå har blivit en del, men så duktig har jag inte varit.. armhävningar tillsammans med dips är något av det värsta jag vet. Men jag vet, väldigt bra dock!)

Antal kilometer: 54,5

De sex träningspassen trodde jag i fredags morse inte jag skulle få in, då hade jag tre dagar på mig att få in fyra pass. Men så beslutsam är jag att hade jag bestämt mig för att jag skulle fixa det, ja då gjorde jag det!

Maten var inte svår alls då det blivit både tomatsoppa och vegetariska omeletter denna vecka.

Listan finns som sagt, dock inte uppsatt. Tror dock att jag håller denna lista för mig själv... Vi får se, kanske kommer den publiceras i framtiden. Sådant kan man aldrig säga hundra.

Jägarvilan. Ja ni vad säger man där, ett misslyckande. Främst för att jag faktiskt glömt bort den tills i fredags. Då hade jag bara fått in 2 min... När jag var i gymmet med Pinglan i fredags försökte jag en stund men hade sån träningsvärk i låren att det praktiskt taget var omöjligt. SÅ det fick bli lite under lördagen och söndagen, men arton minuter kändes lite för övermäktigt med så många pass i benen som involverat en hel del ben :)

Nästa vecka är sista veckan i utmaningen. Sk abli spännande att se vad veckoutmaningen innehåller. Tycker för övrigt att det ska bli riktigt tråkigt att den ska ta slut! Så nu efterlyser jag något nytt som någon kan utmana mig i. Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0