Packning pågår.

Just nu så pågår det packning för fullt.. En del i det verkliga, men det mesta är nog i mitt huvud. Lite jobbigt dock för det är lite för myket i huvudet just nu, så packningen har hamnat på  prio minus. Så det är mest blank vad man kan behöva under 4 dagar i fjällen. Och insåg precis att jag faktiskt inte ens har koll på hur varmt eller kallt det är där uppe. Min nyinköpta skiddräkt ligger dock nerpackad. Åh vad jag är nöjd med den, kan jag använda till löpning också nu när det är lite kyligt. Så nu finns det ingen ursäkt att inte börja jogga redan nu...

Men åter till min packning vad tror ni om detta?
- Skiddräkt
- Underställ
- Funktionsstrumpor
- Pannband och handskar
- Lakan & handdukar samt badkläder
- Toalettartiklar
- Löparskor + broddar
- Myskläder

Haha blev ju en jättelista o jag har inte kommit långt. Får nog ta mig en funderare. Tror jag ska in o införskaffa mig en till funktionströja. Mycket praktiskt. Har ni några bra tips på vad som kan behövas så kommentera gärna :)


Kommentarer
Postat av: louise

sv; oh tack så jättemycket! :D fin blogg du har förresten! allt bra med dig? kram =)).

2012-01-25 @ 21:18:19
URL: http://louiisefriidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0