Nyårslöften.

Okej då var det nytt år och jag hade en jättetrevlig kväll igår. Kommer ett eget inlägg om det :)
Jag är väl inte riktigt den som tar mig en massa nyårslöften, ibland inbringar de mer ångest än pushning om man inte känner att man klarar av dem. Men ett par utmaningslöften blev det.

Träningsutmaning:
Iår ska jag slå min tid från Lidingö Tjejlopp från förra året. Hur jag löser det? Ser helt enkelt till att träna mer inför det än vad jag gjorde 2011 :)

Viktutmaning: Förra året så gick jag ner en hel del vilket jag är otroligt stolt över. Jag märkte att jag kunde bara jag kämpade lite. En sak som faktiskt gör mig ännu mer stolt var att jag inte gick upp utan lyckats behålla de kilona borta som jag tappade under våren. Så iår ska jag nu under våren göra en ny kraftansträning och gå ner de sista kilona, sedan ska jag helt enkelt se till att vara stabil!

Wellnesutmaning: Lika mycket som jag ska kämpa med min träning mm så ska jag också se till att njuta. Därför ska jag se till att sätta realistiska mätbara mål och också sätta belöningar kopplade till dessa. Man måste njuta för att känna harmoni. Inte alltid jag är bra på att unna mig saker... Det ska jag bli iår!

Reseutmaning: Iår vill jag besöka två nya länder/städer som jag inte besökt tidigare.

Nytt år och nya utmaningar! Nu kör vi, jag är peppad som bara den :)

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till hugo :)

Vilka bra nyårslöften! Good luck :)



Halsbandet är från Glitter.



Kram

2012-01-01 @ 19:54:45
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0